Heymamma Bugün özel bi klinikte çocuk doktoruna gittik rota yaptı 310 tl ye muayene ücreti 200 bi sonrakine menenjit yapılacak dedi 700 TL şaşırdım normali mi bu
VDL-61 Heymamma ben daha kızım için doktoruyla görüşmedim.ama yengem kuzenim için sormuştu.Bana 400 lira çok mu pahalı diye
Zeyzey2019_ Heymamma en son mart ayında yaptırdık 450 lira gibi birşeydi. Bir anda yüzde yüz zam gelmiş olamaz sanırım.
Selin3244 Heymamma biz toplamına 2 bin tl ödedik muayeneler hariç yani normal beceri pahalı zaten tipi biraz daha uygun biz ikisinide yaptırdık doktor önerisiyle
Bulutbey Heymamma iki aşının birer dozlarına 780 ödedik bizde. Muayene hariç tabi 80 lirada ona ödemiştik
Minnakevkedisi Heymamma rota ve bexsero olduk aynı gün ikisi 760 TL idi eczaneden aldık 150 TL de muayene. 400 falan aşı üzerine muayene alacaksa o kadar ediyor.