Dkk Hanımlar kızım 4 ay 10 günlük. Henüz kendi başına dönemiyor . Uyudu yatağına koyunca huysuzlandı yüzüstü çevirdim tekrar daldı gibi. Bu zamana kadar hiç yüzüstü yatırmamıştım. Gözlerimi ayırmıyorum üstünden bu şekilde yatmasıntehlikeli mi sizce ?
Vinividiviciii Dkk Yüzüstü bebeklerin en rahat ettiği pozisyon .Ama sizinki ne büyük ne küçük kafasını kaldırıp yatağa gömebilir sonra kaldıramaz dikkatli olun .
Nrgs Başını tutabiliyorsa sorun olmaz hatta yüzüstü bebeklerin en rahat uyku pozisyonu diye biliyorum
Zey66 Merhaba canım ablamın kızı doğduğundan beri yüzüstü uyuyor sırtüstü asla uyumuyor kafasını çeviriyosa sıkıntı yok
Kolera Benim bebeğim nerdeyse doğdu doğalı yüz üstü yatıyor diyebilirim ilk zamanlar dikkat ettim sonra kafayı kısa sürede sağa sola çevirdi zaten sıkıntı olmadı