mirayyy20-20 Bu perşembe A101 e gelecekmiş alsam mı diye düşünüyorum bir de 20-30 liraya tencere üstüne yerleştirilen süzgeçler varmış ondan mı alsam. Ay daha 4 aylık olucaz ek gıda hazırlıklarına başladım 😂😂 bugün de alıştırma bardağı aldım çok heyecanlı