Kızlar merhaba. Kızım 17 aylık pınarın çocuk devam sütlerinden veriyordum ama bugun markette kalmayınca milupanın aynı devam sütünü aldım. Ama rengi biraz değişik çıktı hafif kahverengi gibi. Pınarınki bembeyaz bildiğimiz süt gibi oluyordu. Acaba süt mü bozuk yoksa milupanın rengimi böyle? Bilen varsa beni aydınlatın nolur.