Dba doktorunuz ne diyorsa onu yapın. Benim oğlum iki aylık 90 , 140 arası değişiyor doktorumuza sordum bebek kendisi karar verir sen istediğini ver dedi zaten fazlasını kusuyor yada biberonu ağızıyla iteliyor. Maşallah bebeğiniz iştahlı demekki aylık kontrolünde kilo boy ölçümünde doktorunuz der kilosu fazla diye sizin içiniz rahat olsun 🙏🏼