Emir_Alp19 Bebegimin yumurta alerjısı cıktı cildi çok kuru ve hassas dalin kullanıyorduk ama bu şampuanı önerdiler kullanan lar menmun mu acaba ? Degiştirsem sıkıntı olurmu sampuanını Alsammı bilmiyorum
Aksumervenur Emir_Alp19 biz kullanıyoruz gerçekten tavsiye ederim kuruluk yapmıyor ve çok uzun süre gidiyor
Momss09 Emir_Alp19 Doğduğundan beri kullanıyorum memnunumda.Köpürmesi normal.Kızım 5 aylık daha şişesi bitmedi 😂
Karaoglannesi Emir_Alp19 ben kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım cildi de hiç kurumuyor kokusu da Harika 👍🏻
Deletedmom63 Emir_Alp19 aman aman bir köpürtmesi yok eline 3 4 kere sıkıyorsun anca köpük çıkıyor ama şampuan güzel kızım 6 aylık doğduğundan beri onu kullanıyorum bu 3.
Mervekocatepe16 Merhaba oğlum 18 aylık doğduğundan beri 3.seti aldım yani uzun süre gidiyor hem vucut losyonu bebe yağı pişik kremi ve şampuan 4 lü set daha uygun oluyor
uzumlukekim Kizim 7 aylik dogdugundan beri kullaniyorum daha yeni bitti cok guzel ve uzun sure gidiyor memnunum tavsiye ederim 🤗
Elfea Mustela konak yaptımı sizin bebeklerinzdede iki yiğenimede mustela kullandık onlarda da oldu bende bi süredir kullanmyrm sanki azaldı gibi konak