Betuul09_kumsal Arkadaşlar kızım 3 aylık ve hasta yardım edin serum fizyolojik verdi doktor nasıl kullanabilirim ne kdr vermeliyim sizce ???
Arzuayse Betuul09_kumsal serum dan az cekip burnunun Bi deliğine sıkıp ters cevirceksin bebeğini sırtına hafif vuracaksın öylede cıkabilio sonra tekrar ceviri diğer burun deliğine tekrar ters ceviri vurma sonra deliklerden cekme yapacaksın burun aspratörü ne cekiosun gelio ona acılıo böylece
filtrelikahve Betuul09_kumsal ben kullanıyorum cnm 3aylik bebeeem 1damla birine 1 damla birine veriyorum aspiratorle çekiyorum . Hemen çıkiyo rahatlıyo hem
Mickeylover Betuul09_kumsal tek kullanımlıklar ideal damlatıyorsunuz biraz hiç uğraşmadan cok rahatlıyor gifrer kullanıyorum ben