Serap02 Kızlar aşı takviminde örneğin 4.ay aşısı 4.ayin sonunda yazıyor ya benim anlamadığım kızım şuan 4 ay 4 günlük biz bugün asi yaptrdik 4.ayin sonunda derken 4 ay 29 gunluktenmi bahsediyor yoksa
Weib 4.ayı bitirdiği hafta yapılıyor yani siz şuan 5.ay içindesiniz 5 aydan gün aldınız birdahaki aşısı 6.ayda yani 6 yı bitip 7.aydan gün almaya başladığınız hafta yapılacak umarım anlatabilmişimdir 😊