Edakucukuslu Kızlar 4 buçuk aylık oğlum günde 4 5 kere kaka yaptığı oluyor sıvı şekilde normal mı acaba 🤔
mirayyy20-20 Edakucukuslu benimki de 3ay 23 günlük dün öğlene kadar 4 kez yaptı öğleden sonra da 1 kez. ishal mi acaba diye korktum ama normalde de günde en az 3-4 kez yapıyor
BhtrOlcay_ Edakucukuslu bizimkinin her bezi kakalı oluyor anne sütü aldığından sıvı hardal rengi gibi bazende parteküllü yani tamamen normal.😊
Meczup İshal büyük ihtimalle sıcak tutmaya bakın benim bebeğimde sıklıkla ishal oluyor evim çok sıcak başka bi eve gittigimzde oluyor bir iki hafta sürüyor