Rabia5824 Merhaba anneler kizim 4 aylik 11gündür kakasini yapamıyor önceden de düzenli yapamiyrdu 5 gundr 9 gunde yapiyodu sadece emziriyorum bircok kez farkli cocuk doktorlarina götürdüm hicbirsey vermediler ve normal dediler yapamamasi ama zorlanip yapamıyor bu sekilde bebeklerinizde olan varmi ne yapmaliyim sizce?
Brc32 Rabia5824 canım benim oğlumda 20 gün yapamamıştı doktorumuz bi çay kaşığı zeytinyağı içir dedi içirdim ertesin gün yaptı sende de bi çay kaşığı içir birde poposunun ucuna azıcık sür yapar
Kubrabasar Rabia5824 benimde yapamamıştı cnm 4ay 20günlüğüz geçen salı götürdüm fitil verdi gliserin 1kere tek verdim yaptı bir daha vermedim. Sürekli vermemekte gerekir alışkanlık yapar
Rabia5824 Brc32 içirdim hakiki zeytin yagi buda ikinci verisim gun arasi var popisuna da süruyorum ama fayda gormedim ...sagol allah razi olsjn yinede
Brc32 Rabia5824 o zaman canım dokora tekrar götür bizim doktorumuz sadece anne sütü alan bebeklerde 15 güna kadar kaka yapamamaları normal dedi eyer bu hafta içinde yapmazsa mutlaka doktora götürün
Rabia5824 Sağolun kızlar hepiniz perşembe günü aşısı var o zamana kadar yapmazsa soylim aile hekimine bakalim