Dilarasavull44 Kızlar 3 aylik bebegimin saçlarını kestirdim sizce nasıl uzatmalıyım ne tafsiye edersiniz zeytin yağı iyi gelirmi
serenittyyy Dilarasavull44 benim kızımda 3 aylık aşırı dökülüyor ama bunu bi sorun olarak görmedim çünki yenileniyor saçları diplerden tekrar saç geliyor
Mommyshark Dilarasavull44 Evett zeytinyağı çok iyi geliyor benimde kızımın saçları çok parlak bu yüzdendir diye düşünüyorum daha hiç kestirmedim ancak haftada 2 kezden fazla sürmeyin bence çünkü kötü koku yapabiliyor yetişkin gibi tamamını ememiyor cildi 🙈
Dilarasavull44 Mkelebek evet çok dökülüyordu bide bazı yerlerde saç var bazı yerler keldi kötü duruyodu
Dilarasavull44 serenittyyy ben hepsi bir çıksın diye kestim zeytin yağı iyi geliyo dediler fikir almak istedim