Kızlar ben 27 haftalık hamileyim. Bundan 1 hafta önce kanimda enfeksiyon çıktı. Doktor şef 1000 mg antibiyotik yazdi Aile hekimi bende hamileyim diye günde 2 doz yerine 1 doz aldim. 3 günden sonra. Vajinamin içi afedersiniz böyle kıpkirmizi oldu yanma ve kaşinti oldu yüksek derecede. Antibiyotik yan etki yapti galiba ve biraktim ilaci 2 gündür de sanki idrarimda bulaşik deterjani varmiş gibi. Köpürüyor yaparken internete protein kacagi yaziyor. Randevumda iptal oldu cuma günüydü. Artık kadın doğum acile gidecem ve sezeryan yerim çok agriyor ve yaniyor. Korkmaya başladim. Neden olabilir yada böyle bir şey yaşayan var mi