4.ay aşısı için gittim ve üstüne basa basa 2.ay aşılarının 2.dozlarının yapılması gerekiyor bunuda söylememe rağmen doktorun yazısına ve aşı takvimine rağmen aptalkızıaptal kızıma 12.ayda vurulan kızamıkçık aşısını vurmuş ve ben sabahın 10nunda yaptırdım bunu şimdi arayıp bana söyluyor Allah korusun bebeğimin başına inşAllah birşey gelmez doktorumlada konuştuk belki ateş ve döküntü yapabilir dedi gözetm altında tutuyorum şuan bişi yok ama nolur dua edin çok kötüyüm 1.ayda yapılan bu kızamıkçık aşısının yan etkisi oldu mu yaptıranlr yazablr mı sımdı esım hastane mudurylede konustu gozetm ıcın hastanye geln ıstersenz dıyor ben napcagmı sasrdım doktorlada ıletısm hlndyz Allahıma şükürler olsun suan bısıyı yok ama aklıma gelen baska ıhtımaller kafayı yedrtyo bana hemsırenın dunyasnu basına yıkıcam ztn ama Allahım bebeğime sağlk versn dua edin