pnar92- bebeğiniz henüz küçük ve güçlü emmiyordur. Mide kapasitesi de küçük. Haliyle memede süt kalıyordur. Bebeğinizi kaç saatte bir emzirdiğinize göre bir plan yaparak her emzirme sonrası kalan sütü sağmanız birikmeyi önler. Sağıp dolaba atmayacaksanız, banyoda elinizle de boşaltabilirsiniz. Bir de süt kanallarının açılması için sık sık duş alın. O rahatlatır.
ben tek meme veriyorum her emzirmede. O bitene kadar diğer memeye geçmiyorum. Hem böylece yağlı olan son sütü de alıyor. Hala istiyorsa, biri bitince diğerine geçiyorum. Yarım kalırsa da bir sonraki emzirmede o yarım kalan memeden emziriyorum. Bu şekilde yaptığımdan beri sertlik olmuyor.