Balkizinannesi_ Merhaba bizde bir dönem yaşadık mukus sorunu doktorumuz her zaman sakin olmamız gerektigiji ve olumsuz bir durum olmadığını iletti.Kan olmadığı sürece ,ateş yoksa .emmede sorun yoksa , genel halı huzurlu ise kakada mukusun ara ara her bebekte olduğunu mukus sebebinin anne sütünün ön kısmını fazla almasından kaynaklı olabileceğini .gazdan ya da dişe bağlı salya artışından kaynaklı olabileceğini iletii bizimki bir kaç hafta içinde geçti muhtemelen gazdandi sizde doktorunuzla görüşüp içinizi rahatlatabilirsiniz