Kizlar bebegim bir bucuk aylik burnu tikaniyo doktorumuz bikac damla serum sıkıp aspiratorle cekin dedi onu yapiyoruz ama tam acilmiyo uyuyamiyo. Internette izledim siringa ile serum sıkip cekiyolar bende yapayim diyorum ama bebegim daha 1 bucuk aylik yapsam bi sakıncası olur mu bu aylarda yapan varmi aranizda?