Belinay6 canim bu kadar uzun surmuyordu ama bizimde hergun kaka yapan oğlum 3 aydan sonra 3 4 günde bir kez yapmaya basladi. Ek gida ya gectik zeytinyagi veriyorum şükür yine hergun yapiyor. Ama eklemeliyim ki hergun yapmasinin normal oldugu gibi 10 gunde bir yapmasida normal bebek rahatsiz yada kabiz degil ise demisti doktorumuz