asya00 Hanımlar iki tane sorum var.sezeryan sonrası dikiş ağrılarınız ne zaman geçti ? Bi de bebişinizin göbeği ne zaman düştü ?
Brc32 asya00 bebeğimin göbeği 7. Günde düştü sezaryenden 8 gün sonra kendimi topladım ağrımda 3 günde geçti
Tgcuyntgr Göbeğimiz tam 1 haftada düştü. Ağrılarımda tam anlamıyla 1 haftada geçti 10 gün sonra ayağa kalkıp herşeyi kendim yapmaya başladım.
edasafbas Agrim 5 gün Falan devam etti ondan sonraki günlerde de yatıp kalkarken zorlandım göbeğimiz de 12. Gün düştü
Zhl Göbeği 10. Gün düştü inanılmayacak gibi ama ağrım zerre kadar olmadı hastaneden gelip banyomu yaptım ve evimin yemeği temizliğiyle kendim ilgilendim
Newmummy Göbeği 13.gun düştü agrilarim ilk haftadan sonra azaldı yatıp kalkarken zorlandım şimdi 17.gunumuzdeyiz ve bomba gibiyim
Drucelis Göbek 8.gün düştü . İlk 2 gün çok zorlandım ayağa kalkıp yürümekte. 3.günden itibaren her gün biraz daha iyi oldum.şuan 16.gündeyim yara yeri hala uyuşuk o geçmiyomuş zaten çok uzun bi süre artık yan yatabiliyorum ilk günlr kesinlikle yan yatamıyodum.ağrı sızı çok hafif oda yataktan doğrulurken sadce.
asya00 Çok teşekkür ediyorum hepinize 👋🏻 Biz yarın bi haftalık olacz göbeğimiz düşmedi de karnı doymamıştır bir haftada nasıl düşmez dediler bende üzüldüm bi sormak istedim . İçimi rahatlattınız sağolun hepiniz sağlıkla büyütün inşallah bebişlerinizi ❤️
Bilgedefne Göbeği 13 günde düştü. sezeryan sonrası hastanede yürütmek için bir ayağa kaldırdılar beni sonrasında bir daha hiç yatmadım.. Ne bir ağrım oldu ne de bir şikayetim . hiç bir şekilde zorlanmadım ..