HappyKids Merhaba Annelerimiz 🥰 💕 1. Alerjiye Dikkat! 💕 2. Uyku Saati Önemli! 💕 3. Uykuyu Bölmeyin! 💕 4. Işıksız Ortam! 💕 5. Kokuların Gücü! 💕 6. Daha Az Müdahale! 💕 7. Uyarıcılar! 💕 8. Oda Isısına Dikkat! Muhteşem ip uçları ve önerilerle dolu blog yazımız yayında! 😍 Link👇 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebekleri-kolay-uyutma-yontemleri/ Yazımızı okuduktan sonra uyku sorunlarını ve çözümlerini konuşmaya bekliyoruz. 🥰
Linasuannesi HappyKids geceleri saat başı kalkıyor 4aylığa kadar çok güzeldi emip uyuyodu 2-3 saatte noldu bilmiyorum her saat başı memede şimdi 5ay 23 günlüğüz
anneeee7 HappyKids 1,5 aylık oglum gündüzleri hiç uyumuyır uyusada 10dk sonra uyanıyo gözler fıldır fıldır niye böyle bnm gibi olan varmı cvplarda sevinrm
Dilekbodur HappyKids doğduğundan beri uyku sorunumuz olmadı şükür aşı vs gibi durumlar dışında 7-8 arası uyutmamı istiyor yatağına koyunca 5-10 dakika içinde dalıyor 3 aylığız 😊
NhLpRn HappyKids 4. Aya kadar o kadar güzeldiki sabaha kadar uyurdu sonra atak dönemine bi girdi bir yaşında şuan hala çıkamadı😄 geceleri yarım saatte bir uyanır saat başı uyandığı günler en mutlu olduğum günler
dygerk60 Benim oglum 6 aylık cok sükür kendi saatini kendisi ayarlıyor.. uyku saatlerini kendisi belirliyor.bu konuda cok sükür şimdiye kadar iyi gidiyoruz.karanlık ortam, odasında hafif loş ışık oluyor emzirme sandalyemde emziriyorum sonra yatagına koyuyorum..kendisi uyuyor.sesli uyku arkadaşımızda var..oda bu konuda cok iyi oluyor.
Ada_Deniz dygerk60 valla mis ne güzel maşallah doğduğu günden beri uyumaz gece gündüz zorla uyuturm uykusu gelir ağlar uyumamaya direnir nasıl dayanıor bilmiorm her yöntem denendi ama her gün başka bir yöntemle uyur daha doğrusu dayanamaz artık pes edet uyur gece de 3 kez kalkar gündüzde pek uyumaz 5,5 aylığız
Elmaliturta_ Bizimki tam bir ızdırap uyku öncesi ağlama krizi, en az bir saat sallama, sakinlestirici müzik ne ararsanız var ne yapacağım bilmiyorum 💆🏻♀️ 4,5 aylık
balinnannesii Elmaliturta_ allahim ayni beni tarif etmisiniz 1 saat sallayıp 10 dkk uyumasi kopuyo ayaklarim😒
Yorgun-ana Elmaliturta_ ay sorma valla aynı saat kaçta uyutuyosunuz 4,5 aylık bi saat ağlıyor kolda gezdirmemi istiyor emmek istiyor kusuyor. Tam felaket
ElMevamom balinnannesii bebeği sallamak bebeği bayiltmak demekmis bi kitapta okumustum bu zamana kadar bilinen doğruları birden silen bi gerçek 10 dk içersinde uyanması ise derin uykuya geçmiyorsa ondan uyanıyo bebişin benimde öyle Allah kolaylık versin yavaş yavaş sallamayı bıraktım bakalım tamamen bırakabilecekmiyiz
Dba 28 günlük 2 gündür gündüz uykusunu kaybettik uyumuyor napssm 30 dk en fazla oda gözleri açık yarısı npcam nilöiyom
LadyMona Dba Ay çok normal annesi. Çok küçük daha. İlk 4 ay pek düzen aramamak lazım bence. Bol bol meme bol bol kucak onun şu an ihtiyacı 😇
Pnarbadr Dba aynı problem bende devam 30 günlük kızım bi kaç gündür gündüz uykusu yok 5 10 dk uyuyup kalkıp ağlamaya başlıyor kucak istiyor ayrıca akşam saatlerinde de ağlama krizine giriyor en sonun da yorgun düşüp uyuyor ne yapacağımı bilmiyorum bütün sakinleştirme yöntemlerini deniyoruz olmuyor.
dygerk60 sempatiksebek fisher price beyaz renkte zürafa uyku arkadaşı cnm fiyatıda makul denemeye deger.o müzige alıstı birde kendinde sürekli ninni söyle benim oglum agladıgında ninni söylüyorum cok aglasa bile sakinleşiyor öylede uykuya dalmayı sevebiliyor.
balinnannesii Elmaliturta_ ah bilsem ne zaman kendi kendine uuyuacak bunlar yada nerde o bebekler imkansiz gibi geliyo
asyali Linasuannesi yaa aynı bende böyleyim sadece 1 kez kalkıyoduk şimdi sayamıyorum 5 ay 22 günlük bizimkidee😪
Sgz Linasuannesi bizim.de öyle 🙁 şuan 8 ayligiz 2 ay önceye kadar Geceleri 1 yada 2 defa uyanirdi şimdi saat başı uyanıyoruz 🤦🏼♀️ uyku egitimine geçmek istiyorum ama geceleri yorgunluktan kendimde o halı bulamiyorum maalesef 😔
Dorukcum36 2 hafta sonra bebegim 1 yaşında olacak ve ben hala sallıyorum . Kendi kendine uyumuyo besigine koyup bekliyorum ağlamaktan kusuyo.Illa salliycam artik ayaklarimda derman kalmadi ya Rab.5.ayindan beri çıkmayan disleri var.5. Ay dan bu yana 3 dis cikti ama nasil cikti son 4 aydir geceleri uyumuyoruz. Allahim sen yavruma bol uyku bana da akli melekelerime sahip cik🤲
Eselnef Dorukcum36 sizin yatagınızda yanına uzanın. O sekilde uyutmaya calısın ben öyle basarabildim. Uyu_bebegim duygu hn var yazabilirsiniz ona mutlaka cevap verir🥰 hatta o bana demisti ki farzet ki dizlerin ağrıyor ve sallayamıyorsun oylece bıraktık cok sukur 1 yasına gelmis artık biraz sabır ve uğraşla başarabilirsiniz.. yatagına bırakıp ağlatmayın kusmasın..
yigitmomss Dorukcum36 gel sarilalim yorgnluktan agliyorm ben. Gece 1de uyuyo 3ten snra 5e kadar uyanik hep aglak mutsuz uykusz 21 ekmde 1 yasnda olcak uyuyamiyo mudahalesz😪
Defne_cicegim Benim kızım yaşına girdi önceden memede uyurdu sonra sallamaya geçti ama hiç bi zaman asla uykuyu seven bi bebek olmadı bide dişlerini çok geç çıkardı altta 2 üstte de 2 yi yeni çıkardı yami nasıl sallamadan uyuyacak yada ne zaman şöyle kesintisiz uyuyacak çok merak ediyorum geceleri en az 3 4 kere uyanıyor bazen saat başı da oluyo tabii
Elmaliturta_ Yorgun-ana belli bi saati yok ki bi ara 21.00de uyuyodu artık 00.30 falan gündüz uyurken de aynısını yapıyo gündüz uykusu da en fazla yarım saat 🙁
HilAlin En kolayı memede uyutma benimki bir yaşadı hala öyle uyuyor 5 dk da şıp kim ne derse desin o bi gün bırakana kadar benim onu bırakmaya hiç niyetim yok
Defne_cicegim HilAlin ay sevdiğim uyutma tipi kesinlikle o bırakmadan sen bırakma ben hep koynumda olsun isterdim ama benim kızım sevmiyo 🤗🌼😍
Emelsahin HilAlin evet bende emzirerek uyutuyorum kolay ama bu sefer sana bağımlı oluyor ve hiç bir yere bırakıp gidemiyorum . Be geceleri sürekli emmek için uyanıyor
betuluraz Elmaliturta_ HilAlin her bebek uyumuyor ki memede ne kadar uğraştın oyle olsun diye meme agzindan ciktigi an açılıyor gözleri
Ozzey 3 aylık 23 günlük bebeğim uykusu gelince elleriyle gözlerini kapatıyor. Bana da beşiğine götürmek kalıyor çok şükür 🧿😍
ZelihaMirelDeniz Ozzey benimde bebeğim 3 ay 11 günlük aynı sizin bebek gibi uyku gelinecek eller gözlere gidiyor sonra tabi sallıyorum😊