Ebrcrkc devletin bu aşıyı neden karşılamadığını bilmiyorum bence de karşılanmalı ama ben 25 yaşımdayım mesela şu an devletin karşıladığı birkaç aşıyı benim bebekliğimde karşılanmıyormuş annem vurduramamış mesela bu aşının kötü olduğu anlamına gelmiyor eğer kötü olsa yasaklarlardı bebeğini bu ishal sonucu kaybedenler var maddi durumunuz yetiyorsa yaptırın bence önermeyen doktorda duymadım açıkçası