Bebeğim5 ay 1 haftalık anne sütü alıyordu . Yalnız kakasını 8-10 günde yapıyordu doktor doymuyordur deyip mama verdi . Kilosu sağlık ocağındaki ebeler normal diyordu doktor kilosu az dedi mama verdi . Açıkçası mamayı alıyordu ama memeden soğumaya başladığını hissedince azalttım Bir de şu sıkıntı var bebeğim her istediğinde memeyi verirsem sütüm birikmiyor sütü olmayınca da bebeğim çok sinirleniyor onun için 2 saatte emziriyorum bebeğimin böyle ağlamaSı sürekli kucak istemesi elini ağzına götürmesi beni çok etkiliyor onu haksızlık mı yapıyorum ?? acaba diye düşünüyorum beslenmesini geciktiriyor muyum 2 saatte emzirdğim için bu güvenli bağlanmayı etkiler mi kızlar yardım edin?? Ben onu aç bırakmak istemiyorum ama anne sütünden de mahrum kalmasın diye böyle yapıyorum.