Emir123ali damlamirhat benimkide 5 aylık dönüyor ama ağlıyor tekrar dönemiyor yüzüstü olmayı hiç sevmiyor çünkü 😏
Angel_45 Canım tam olarak 4.5 aylık sayılırız bizimkide tek yöne dönmeye çalışıyor ama malesef olmuyo normal bence her bebiş farklı
Angel_45 damlamirhat haylaz bebiş desenize benimki 3.5 aylıkken 2 kez denedi sonra Toto yemedi şimdi yeni yeni yine deniyo bakalım zamanla olur uzulmeyin
614408eoa damlamirhat normaal kızm 6 ayında idi dönmeye basladı her bebek bir olmz annesi sakin yavas yvas hepsi olck Allahn izniyle
Humagny damlamirhat benim.bebegim ilk defa dondugunde 11 aylıktı:) böyle şeyleri kafaya takmayın gelişimi normalse bir rahatsizlik yoksa doktoru söyler anormal olsa zaten