Eşim görevdeydi bu sabah test sonucu pozitif çıkmış eve göndermişler .Odasi filan ayrı yaptık ama aynı evi kullanıyoruz 4 aylık bebeğimiz var arada geliyo kapidan bakiyo maskeli özlüyor 🤷🏻♀️Ben de maske takıyorum ama mızmız bu ara sürekli kucağımda ve de aynı odada uyucaz kızımıza nasıl bulastirmayiz 😔