Eliffffffff Doğumuma 2 ay kaldı. 3 tane yenidoğan seti aldım. Yeterli mi sizce? Çabuk büyüyor diyorlar. Çok para harcayıp israf yapmak istemiyorum. Bi yandan emin değilim yeter mi yetmez mi?
Melikederinakinnn Eliffffffff calla kuzum kaka cis cok yapyolr gecyo vs yenidogan set yetwr de tulum falanda al ayri ayri bikactane 0 3 aylik tek onlari aldiysaniz yetmez
VERA19 Eliffffffff Yetmez bence.Hepsini yıkayıp kurutacağınızı düşünün,yetişmeyebilir.Ve yenidoğan bebekler çok kaka sızdırıyorlar.Bence en önemlisi bol bol çıtçıtlı atlet,ve alt bulundurmak🥰 Tulumlarda kullanışlı oluyor alabilirsiniz birkaç tane
Balsevgi Eliffffffff patikli pijama Çıtçıtlı body ve normal düz body giydiyorum ben sürekli çişi çıktığı için çok lazım oluyor bu şekilde ayrı alabilirsiniz eldiven ve şapka da ayrı almanızı tavsiye ederim kış bebeği olduğu için gerekiyır
duygukoc Eliffffffff muhtamelen yetmez canım evet hızlı büyüyorlar ama gene bi 40gün giyer bende böyle az aldım doğduktan donra çoğalttım en çok zıbın atlet aldım bide alt pijama çiş çıkıyor kaka çıkıyor üstüne kusuyor her saat de yıkayamazsınki bebiş kıyafetini en çoğalt bence canım biraz
Minikprenseselo Eliffffffff bn 1 tane hastane cikisi aldm ama yedekte 15 tane falan zibin aldm zibnlar cabk pislenio cnku ilave normal takimlar almstm
Deletedmom414 Eliffffffff yetmez sürekli değiştiriyorsun batırıyduruyor bebek 10 takım alınmalı bence
Woody Eliffffffff dogum kilosu boyuna bağlı. Kızım 2 ay giydi neredeyse. Ayrıca kusuyor vs.. İlla ki lazım oluyor. Set değil de tulum, alt üst takım alabilirsiniz