Anne-oldum benim kızımın doğduğunda ense alnında iki küçük nokta sol göz kapağında Gül lekesi vardı nedenini bilmiyorum 😂😂😂 hurefelere göre inanmayıp herşeyş yaptım Gül kokladım türbedeyken gözüm kaşınmıştı kaşıdım ciğer yedim çokça çilek yedim 😅😅 ensesindeki halen daha kırmızı büyük ama yüzündekiler soldu baya şimdi 14 aylık 3 yaşdan sonra hemen hemen gidiyormuş