Merhaba kızlar hep aynı başlıkları açıyorum soruyorum cevap yok böyle bir başlığa bakmadan geçmeZsiniz diye düşündüm mecburen açtım asıl konu başlığım 6 aylık sadece mama alan bebekde ek gıdayı kaç öğün kaç saat aralıklarla veriyorsunuz mamayı ne kadar veriyorsunuz bizim mama reddimiz var çok zorlanıyorum artk yedirirken anne sütü yok malesef nasıl beslemeliyim sizce bu arada ek gıdaya erken geçtik mama meme reddinden dolayı