NefesBilgem Xstu21 Benim bandajım doğumun ertesi sabahına çıkarıldı. Tentürdiyöt değil de batikon uygulayın. Cerrahi işlem sonrasında batikon kullanılır
Naz0106 Tugba10-5 Yaa ilk çocuğunuz kaç yaşında ikiz geliyor birden evde 3 çocuk olacak çok heyecanlı. Allah bana da nasip etsin İnşallah ikizlerim olmasını çok istiyorum
Tugba10-5 Naz0106 yaşında bile değil 10 aylık 😀😀 amin isteyen herkese nasip etsin bakalım bugün görmeye gidicem sıpalarımı
Tugba10-5 Naz0106 ben ettim bak :) ikinci sezeryan olcak yine ilerki dönemde illaki acısı olcak ama güzel olan herşey acıdır :))