Bebeğim 6 aylık annem bakıyor normalde ama dün gece öksürüyorum boğazım ağrıyo dedi tabi gece 2de yazınca kimseyi bulamadık 2 maske takıp içine de peçete koyup baktı bugün ama şimdi cumaya kadar kim bakacak o bakmaya devam etse mi bilemedim. Korona mı diye şüphelendik aslında ama sağlık ocağına gitmiş doktor bademciğin şişmiş geçen sene bu dönemde de olmuş yine demiş. Korona mıdır değil midir bilemedim cuma günü de istanbuldan döndü otobüsle of çok korkuyorum napabilirim var mı tavsiyeniz