merve6106 yarın tam 3 aylık olacak bebegim benım normal eski model kangurum var onu hangi aydan itibaren kullanabilirim acaba
Medusafer merve6106 bence eski modellerdense muhtemelen düz iniyordur o sağlıklı değil ergonomik kanguru kullanabilirsiniz
Kuroneko Eski model derken bacaklari duz sekilde sarkanlardan mi? Ergonomik ozelligi var mi, oyle bacaklari dumduz inen eski modeller saglikli degil
merve6106 Kuroneko o sanırım 14 yaşındaki oglumdada onun aynısını kullanmıştım bu oglumunkide aynı tarz resim atmayı bilmiyorum buraya tarif etmem zor düz inen galiba 14 sene öncekiyle aynı çünkü