Mina_momy Kızlar yurtdışında yaşayan varmı ben avusturyada yaşıyorum bana gaz damlası önerebilecek var mı ben Antiflat kullanıyorum bebeğime ama yaramadı gibi bana önerebilecek var mı
Naz0106 Mina_momy Almanya da yaşıyorum. Lefax kullanıyorum çok iyi bir ilaç orada da bulabilirsiniz bence
parksuho Mina_momy ben korede yaşıyorum gaz damlası kullanmamıştık ama eğer mama veriyorsan hipp in bir mamasını kullanmaya başladığımızda gaz sorunumuz kalmamıştı emziriyorsan damla şart tabi
Mina_momy Einundalles yaa bende siz neresindensiniz😊 ben Antiflat kullanıyorum ama yaramıyor gibi o yüzden başka denicem bakalım sağol cevab için
1fatooss Merhaba bende Almanyada yaşıyorum benim bebeğim hem çok gazlı hemde kabız bebekti ben sab simplex kullandım gazı için bağırsakları için de biogaia kullandım tavsiye ederim
Mina_momy Einundalles aa bende grazdayim hangi mahallesin canım çok sordum soru kusura bakma ☺️ hayır şimdilik antiflat idare ediyorum bakalım doktor kontrolü var sorup bitane yazidrcam ozman denerim biagiayi inşallah sağol canım cevabın için
Einundalles Mina_momy Aaa tanıdık çıkcaz desene 😊bahnhof tarafındayım valla biz çok çektik gazdan lkh da bile kadın yani şükür bitti Sen hangi mahallede kalıyorsun
Mina_momy Einundalles aa öylemi ben de erlengassede oturuyorum ☺️ Çok zor bu gaz olayı atlaticaz inşallah dediğin damlayida alim inşallah geçer 🤲😘