Birkaç gün önce de benzer post açmıştım. Bebeğimin gazı azalması gerekirken günden güne artıyor sanki. Karnı davul gibi şişiyor. Kakasını azar azar yapıyor o yüzden de sürekli mızıldanıyor. Suratında sürekli bir mutsuz ifade. Gülücükler saçan bebek günün çoğunu somurtarak geçiriyor. Yediklerime dikkat ediyorum, bebem üşümesin diye dikkat ediyorum ama sonuç bu. Damla kullanmadık hiç bu saatten sonra da başlamak istemiyorum ama başka çaremiz kalmayacak galiba 🤷♀️ sadece biogaia kullanıyoruz o kadar… bir de bugünlerde ağzından gazını asla çıkartamıyor. Çünkü memede uyuyakalıyor omzuma aldığımda uyumuş oluyor. Hadi biraz dik tutuyorum. Sonra yatırdığımda uyanıp ağlamaya başlıyor. Böyle bi döngüye girdik. Yoruldum valla….