Kızlar bebeğim 1 aydır ek gıdaya geçti ama son 1 haftadır ek gıdayı çok güzel yiyo fakat süt içmiyo ben sütü sağarak verdiğim içinnne kadar içtiğini anlayabiliyorum 200 cc 1 günde zor içiyo normalde 700 800 cc içerdi bu normalmi Ek gıda döneminde süt içmesi azalıyomu fikir verirseniz sevinirim