Merhabalar bebeğim 45 günlük ve kakasını yapamıyor çok zorlanıyor emziriyorum ama sanırım sütüm de yetmediği için mama takviyesi yapıyorum şimdi de mamayı değiştirmeyi düşünüyorum belki sindirimine iyi gelir diye. sma mama kullanan varsa yazabilir mi memnun mu