Bugun uygulamada diyor ki bebeginizin uykulari duzene girmeye baslayacak, artik emzirmek icin uyandirmaniza gerek yok vs. ne izlediysem onlar da geceleri daha uzun uyur 4,5 saat diyor. Bi benimki mi o kadar uzun uyumuyor ya? :( gece 11 de zaten anca uyuyor. Sonrasi hep 2 saatte bir kalkiyor :( sizin nasil?