48 günlük oğlumun halen sarılıgı devam edıyor uzayan sarılık testlerı yaptırdık idrarda enfeksıyn cıktı suprax antibiyotik kullandk 1 hafta enfeksyn geçti sarılık degerı 16dan 12ye düştü ama halen devam ediyorr doktor hıc bır sıkıntı yok zamanla gecer dedi bebegı boyle olan varmı ne kadar sürede tamamen gectı sarılıgı sık sık emzırıyorm çok şükür kılo alımıda gayet iyi doyuyor ama bıtmedı sarılık 😪😥