Merhaba anneler.
Bebekleriniz için hangi deterjanı ve yumuşatıcıyı kullanıyorsunuz?🌸
Yumuşatıcı kullanmayanlar var mı?
Ben unibaby kullanıyorum, yumuşatıcı kullanmıyorum ama çok sert olabiliyor bazı kumaşlar.
Sizlerin kullanıp memnun kaldığı ürünler hangileri😇