Yasemila Kızlar gaz için gripe water gündüz kullanıyorum ama gece daha rahat uyuması için bir de gecesi varmış kullananlar gece/gündüz kıyaslar mısınız, gece olan gündüz de kullanılıyor mu yada memnun musunuz?
Blz01 Yasemila ben ikisinide kullanıyorum night olanı akşam yatmadan veriyorum sdc çnk uyku yapıyor sakinleştiriyor.3,5 aylık olduk vermemeyi düşünüyorum artk.orginal olanı daha sık veriyorum gündüzleri.
Yasemila Aynur01 gaz ilacı kolik bebekler için özellikle ilk başlarda gündüz olan uyku yaptı ama kullandıkça yapmamaya başladı tekrar uykusu bozuldu gece olanı almayı düşünüyorum daha rahat geçsn diye kendis de çok rahatlıyor Çünkü
Blz01 Yasemila gündüzü verebilirsiniz her beslenme öncesi 1 ml verende var.ben günde 2 defa veriyordum sonra gece olanıda aldm onuda 1 verdim
Yasemila Blz01 ya gündüz hiç uyumuyor bebek 15 dk bile uyumaz mı kendini sabitledi akşam 10 sabah 6 Oda gece 3 4 kere kalkıyor
Blz01 Yasemila anasonla kimyonu kaynatıpta verebilirsin hem gaz hemde uyku için.ama eğer bebeğiniz kolikse gripe water geceyi almanı tavsiye ederim içinde pasiflora bitkiside var koliği tutmadan 1 saat önce verirsin.sab simplexte uyku yapıyor hemde gazına iyi geliyor ama benim favorim tabiki geipe water night😍
Yasemila Blz01 böyle aslında gece çığlık atmaları ağlamaları pek yok sadece sürekli kıvranıp ıkındığı için rahat uyuyamıyor gündüz de uykusunu almadığı için bi huzursuzluğu oluyor 2 aylık bebek gündüz hiç olmazsa 2 saat uyur değil mi 🙄 gecesini mi alsam o zaman ikisi de 500 TL ediyor Çünkü