Suzandefnegul Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ama gel gelelim 2 yasa 3 saat aç kalıyor meme veriyorum ağzına 3 dakika emiyor bırakıyor daha sonra biraz zaman geçiyor vermeye çalışıyorum çok ağlıyor napabilirim yardım edin. Neredeyse 4 saat aç dursa gıgı çıkmıyor çevreye karşı çok duyarlı hep etrafa bakmak istiyor kucakta.
elfozyil Suzandefnegul bizimde öyle canım :) ben meme veremiyorum uykusu gelecek öyle emzirip yatırıyorum ama bizimki biraz fazla kalıyor memede emiyor ve orda uyumak istiyor uyuyor sonra esiyor aklına bir daha meme arıyor biraz daha devam edip uyuyor 🤦🏻♀️ Saatlerce aç olsa bile açlıktan ağlamıyor sanırım birde emzik veriyorum o destekliyor.
Skannesi Angars benim kıızm 2 ay 18 günlük 1buçuk saatte bir acıkıyor ve susturmak mümkün değil. Bi su içsem wc ye girip gelsem, kavga ediyo memeyle. Ve gündüzleri hiç uyumuyoo nasıl yapıcam bilmiyorum. Emrirken memede uyukluyo sadece. Bende memede uyumaya alışmasın diye izin vermiyorum. Uyandırıyom. Memeyi ağzından çıkarıyom
Skannesi Angars benim bebeğim doğduğu günden beri, gündüzleri hiç uyumuyoo. 4 saatte bir 10 dk gözünü kapatıyo sadece, ayağımda sallıyom bırakıyom beşiğine 10 dk sonra uyanıyo
Skannesi Angars akşamları daha doğrusu gece 12den önce uyumuyoo, sabah 8 de tamamen uyanmış olur, bu saat dilimi aradında ise 2 saatte bir emmek için uyanır. Uykusu acılırsa eyvah eyvah. Açılmazsa 2 saate sonra tekrr kaldığımız yerden emmeye devam. 😅