kubraguney Merhaba anneler.Bebeğimin önce üst yan kesici dişi çıktı normal mi acaba başına gelen var mı ???
MinnakAsel kubraguney bizimde tek alt disimiz çıktı bitanecik 😁 tek dik canavarım diye seviyorum ,🙃 olabiliyo yani
Nilcu kubraguney benim oğlum da ilk üst kesicileri çıkarmıştı 😂 sonra alt kesiciler çıktı. Normal sıradan devam etti sonra
Nursma kubraguney kızımda ilk üst yan kesici dişini çıkardı sonra üst ön sonra alt ön gülünce falan baya komik gözüküyor kendisi 😁
Baloglum93 Aaaa bende bizimki diş çıkarmadı diye post açmıştım ama şu aşağıdaki yan kesici var ya onlar baya şişmiş duruyor ağzının içine bakınca bizimki de mi acaba önce onları çıkarcak
kubraguney Baloglum93 bende alttan üsten beklerken bi baktım ordan patlamış :) huzursuzluğunu anlamamıştım
kubraya kubraguney benimkinin de sağ alt kesici dişi şişmiş bu gün fark ettim. Yok artık bu çıkmaz herhalde ilk dedim ve sizin postu gördüm 😂