Kızım 40 günlük ilk önce yanaklarında kızarıklık oldu ve soyulma gibi. kaşındığı da belliydi çünkü elini sürekli yüzüne getirip istemsizce vuruyordu ve kucağımda yüzünü üzerime sürtüyordu. sonra kulak arkasında akıntı farkettım kızarıklık ve kabuklanmayla beraber. doktora götürdüm krem yazdı çoğu çocukda olur dedi eve gelince kafasında konakların bayaaa çoğaldığını gördüm çünkü vardı ama azdı. bunu görünce hindistan cevızı yağı sürüp bi saat kadar bekleyip ince bebek taragıyla hafıfce cıkardım ve banyo ettırdım. banyodan sonra malesef pis bi koku gelmeye başladı kafasından :( bu neden olur yaa :( güzelim mis bebek kokusunun önüne gecti. nasıl desem ekşi ve iltihap gibi bir koku.. tekrar mı doktora götüreyim yada napsam geçer konak ve koku