Eddaliko aynı durum bende de var geceleri güzel uyuyor ama gündüzleri sık sık uyanıyor, yeni doğum yaptığımız için sütümüzde çok değildir haliyle bebekte güçsüz yoruluyor emerken tam doymadığı için sürekli emme ihtiyacı oluyor, geceleri bende sağıp veriyorum tam doyduğu için güzel uyuyor, sarılık yoksa sıkıntı etme canım emdikçe sütünde artar