aysenniksarlioglu Merhabalar arkadaşlar bebeğim geceleri cok üstünü acıyor yorgan tutmuyor üzerinde bende tedirgin uyuyorum uykuya dalıncada farkedemiyorum diye üzülüyorum😔Çivril’den elyaf dolgulu tulum aldım evin derecesi 22-23 oluyor gece.Tulumun içine ne giydirmeliyim çokta terletmek istemiyorum maksat üşümesin oglusum💜
aysenniksarlioglu Yeterli olur değil mi elyaf zaten cok yakıyor teninden anlarım üşüyüp üşümediğini🙏Deneyelim bakalım yukadık kurusunda☺️
Rabia88 aysenniksarlioglu merhaba kızıma teyzem elyaf LCW uyku tulumu yolladi siz deneyimlediniz mi üstüne başka bişey örttünuz mu
aysenniksarlioglu Rabia88 hayır örtmedim uzun kollu zıbın ayağınada inçe çorap gayet yeterli geldi🙏Evide geceleri 21 22derece arası tutuyorum
Durdudilerrr Elyaf çok terletr bizi bile mahvediyor elyaf yorganlar. Oğlumun puset minderi vat o da elyaf böyle bi terleme olamaz çocuk pusetten çıkınca kan ter içinde kalıyor bn kullanmiorm o yüzden.