Zamanlagelen gel bir sarılalım 🤗🤗 bizi birbirimizden başkası anlamaz. Soyledikleri seyler tamamen aynı 🤣🤣 biz 2 kat fazla yoruluyoruz, çocuk uyurken bir duş alayim, yemegimi yapayim, bir kahve içeyim olmuyor, her seyi cocuk uyanikken onu oyalayarak yapmak zorundasın. Desteksiz uyutmaya geçmek istiyorum, gece yatarken yanıma yatirip şşş diyorum, meme agzinda uyuyor. Ama sık uyanıp meme istiyor, isin kötüsü hic bir emziği tutmadı, onunla da kandıramıyorum 😔😔