Kızlar mrb şu son 3 ay icerisinde 4. Defa orta kulak enfeksiyonu geçiriyorum gitmediğim hastane kalmadı serum antibiyotik kulak damlası herşeyi kullandım bir süre geciyor sonra yine başlıyor. Dün geceden beri kulağımın ağrısından duramıyorum sunizit ve faranjitim da var sanki bekliyolarmis gibi bu sefer onlarda başlıyor buna ne gibi çözüm bulabilirim temizliğe başladım ve sadece 1 oda yapabildim oda dün