Merhaba kızlar benim bebeğim doğduğunda biraz kolik bebek gibiydi çok gazlıydı 12 aylık oldu ve ben doğduğundan beri beyaz gürültü sesini kullanıyorum. Artık kolikliği kalmadı ama gündüzleri bu sesle uyutuyorum çünkü yukarıdaki komşumun çocukları hiç durmuyor bütün ses bizim evde bende onların sesini bastırın diye açıyorum. Bu sesi kullanmanın bir sakıncası bir yaşı var rmııdr ki ?