Merhabalar bebeğim 5 ay 14 günlük doğduğundan beri çok iştahsız mama ile besleniyor ama o kadar az içiyorki 3 saatte 30-60 cc ben hep kaşıkla devam ettirirdim 120 cc anca tamamlardım ama artık kaşıkla versemde yutmuyor ağzında tutuyor 😢 ne yapmalıyım lütfen fikir verin çok ama çok üzülüyorum 🥺