Oğlum 1.5 yaşında yüzünde benek benek kabarma basladi önce yüzünün sadece bir tarafında vardı ama şimdi komple yayılmaya başladı ekleyince sivilce sinek ısırığı gibi ele de geliyor. Herhangi bir gıdaya karşı bu zamana kadar alerjisi olmadı hiç başlarda olmayıp sonradan olabilir mi ? 9 aylıkken kızamık aşısı oldu ama ona rağmen kızamık ta olabilir mi? Sivri sinek çok bulunduğumuz yerde onlarda yiyor ama bu kadar yayilmamaai lazım zaman geçtikçe yayılma artıyor sanki neden olabilir acaba ?