Merhaba, en başından beri meme+mama şeklinde besleniyor oğlum sarılık vs geçirdi mamaya başlamamız gerekti sütüm de çok değil, 2 saati geçirmeden emziriyorum ¾ saat arayla da mama veriyorum 60-90 cc arasında değişiyor ve içiyor oğlum daha fazla versem içecek eminim ama mamayı az vermeye çalışıyorum kilo alımı da iyi gidiyor. Tabi ki her bebeğin iştahı farklı ama çok mu veriyorum mamayı siz nasıl ilerliyorsunuz ?