Yesim52 bence vermemelisin. Biz perşembe günü yaptırdık. Burda verenleri duyunca doktoruma sordum. Kesinlikle gerek yok, her bebek bir değil dedi. Aşıdan sonra gözlemle, akşam 10 gibi ateşi çıkmaya başlayabilir yarım fitil verirsin dedi. Gerçekten de akşam 10da ateşi yükselmeye başladı fitil verdim. Geceyi de çok rahat geçirdik