Fatmaugurdoku Evet biz de artık geceleri sık kalkar olduk.Binde bir sık olmuyor diyebilirim bu ay.Saat başı uyanıyor doymamakla mı alakalı diye ben de düşündüm ama biberon da alsa meme de emse aynısı oluyor.Zaten hepsini içmeden geri uyuyor ve uzun sürmeden geri kalkıyor buhfata her kalkmasında beslememeye basladım onu deniyorum bakalım dün iyiydi .Hatta bu ayla beraber gece kalkıyor ve oyun oynuyor bazen ,emzik düşse uyanıyor saabah zaten 7de güne başlıyoruz